dc.contributor.advisor | Jára, Jan | |
dc.contributor.author | Kouba, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:33:01Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:33:01Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42381 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou videí ve výuce. Konkrétně výuková videa na serveru YouTube a jejich využití přímo ve výuce nebo doplněk k výuce. Hlavním cílem této práce je vytvoření několika vzdělávacích videí zaměřených na vizuální programovací jazyk Scratch. Cílovou skupinou pro tyto videa jsou žáci základních škol a výsledná videa jim tedy byla přizpůsobena. Zaměřil jsem se na nastudovaní literatury a analýzu již vytvořených audio-vizuálních materiálů, které jsou spjaty s touto problematikou, a dle toho bude postupováno při vytváření obsahu. V rámci práce bude k vytvořeným videím zjištěna zpětná vazba pomocí dotazníku a následně proběhne jejich analýza. | cze |
dc.format | 81 | |
dc.format | 81 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Vzdělávací videa | cze |
dc.subject | YouTube | cze |
dc.subject | MOOC | cze |
dc.subject | Scratch | cze |
dc.subject | programování | cze |
dc.subject | educational videos | eng |
dc.subject | YouTube | eng |
dc.subject | MOOC | eng |
dc.subject | Scratch | eng |
dc.subject | programming | eng |
dc.title | Youtubering ve výuce | cze |
dc.title.alternative | Youtubering in education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51734 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on issues of videos in teaching. Specifically, educational videos on the YouTube server and their directly use in teaching or a supplement to teaching. The main goal of this work is to create several educational videos which are focused on the visual programming language "Scratch". The primary school students were the target group for these videos and the final videos have been adapted for them. I focused on studying literature and an analysis of already created audio-visual materials which are related to this issue; according to it will be proceed with the creation of content. Within the thesis the feedback will be collected by the questionnaire and then will be analysed for the created videos. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Informační technologie a e-learning | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pexa, Petr | |