Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠebeš, Marek
dc.contributor.authorNimrichtrová, Valentýna
dc.date.accessioned2024-03-12T07:33:28Z
dc.date.available2024-03-12T07:33:28Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42417
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje vlivu reklamy na děti a mladistvé a na jejich stravovací návyky. Stravování je totiž zásadní pro jejich zdravý vývoj, a tak můžou reklamy na potraviny nést podíl na budoucím zdravotním stavu těchto jedinců. Děti a mladiství totiž nemají dostatek kognitivních schopností se vlivu reklamních sdělení ubránit. Cílem práce je shrnout praktiky, kterých je v rámci reklamní komunikace užíváno a poukázat na riziko plynoucí z reklam na nezdravé potraviny v souvislosti s dětmi a mladistvými. Následně je pozornost věnována regulaci potravinové reklamy a tomu, jak je reklama regulována na úrovni EU pomocí směrnic a zároveň na území několika jednotlivých států EU v rámci jejich legislativy a na úrovni samoregulace. Nakonec dojde k porovnání těchto regulací s těmi, jež fungují na území České republiky.cze
dc.format46 s.
dc.format46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectReklamacze
dc.subjectreklama na potravinycze
dc.subjectděticze
dc.subjectmladistvícze
dc.subjectvliv reklamycze
dc.subjectstravovací návykycze
dc.subjectregulace reklamycze
dc.subjectsamoregulace reklamy.cze
dc.subjectAdvertisementeng
dc.subjectFood Advertisingeng
dc.subjectChildreneng
dc.subjectMinorseng
dc.subjectInfluence of Advertisementeng
dc.subjectEating Habitseng
dc.subjectAdvertisement Regulationeng
dc.subjectSelf-Regulation.eng
dc.titleVliv reklamy na stravovací návyky dětí a mladistvýchcze
dc.title.alternativeThe Influence of Advertisement on Eating Habits of Children and Minorseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55074
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the influence of advertisement on children and minors and their eating habits. Since diet plays a fundamental role in terms of one's healthy development, these advertisements can have a negative impact on their health, as neither children nor minors have the mental capacity to resist the influence of many marketing practices. The aim of this thesis is to summarise those practices, that are used in marketing communication and point out the risks of unhealthy food advertising in connection to children and minors. Subsequently the thesis focuses on the regulation of advertisement. It will summarise regulation of advertisement in EU, regarding its directives, as well as in specific countries of EU, where both legal regulations and rules from self-regulatory organizations will be described. Finally, there will be a comparison of these regulations with those that are used to protect children and minors in Czech Republic.eng
dc.date.accepted2020-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePavličíková, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam