Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorTrusíková, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T07:33:33Z
dc.date.available2024-03-12T07:33:33Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42423
dc.description.abstractBakalářská práce mapuje posilování prosociálního chování dětí předškolního věku prostřednictvím her a činností s prosociálními cíli. Teoretická část se zabývá pojmem prosociální chování, psychosociálním vývojem dětí předškolního věku, dětskou hrou a významem mateřské školy, která působí na rozvoj prosociálního chování dětí. Praktická část bakalářské práce se zaměřuje na rozvoj a posilování prosociálního chování u dětí předškolního věku prostřednictvím jedenácti činností a her s prosociální tématikou. Cílem jejich realizace je rozvíjet v dětech empatii,komunikační schopnosti, spolupráci, upevňovat vzájemné vztahy, zaměřovat se na vlastní pocity. Aktivity byly čerpány z metodik zaměřených na předškolní věk. Pozornost bude také věnována výraznějším jedincům a jejich chování v kolektivu a během činností a her. Pro výzkumné šetření byl zvolen akční výzkum. Další použitou metodou byl rozhovor a pozorování.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectprosociální chovánícze
dc.subjectempatiecze
dc.subjectemocecze
dc.subjectpreschool ageeng
dc.subjectpro-social behavioureng
dc.subjectempathyeng
dc.subjectemmotioneng
dc.titlePosilování prosociálního chování dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeThe strengthening prosocial behavior in preschool childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55197
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on building up pro-social behaviour of preschool age children by using games and activities with pro-social aims. Theoretical part deals with terms such as pro-social behaviour, psycho-sociological development of preschool age children, child play and importance of nursery school which influences development of children's pro-social behaviour. Practical part is focused on development and strengthening pro-social behaviour of preschool age children via ten games and activities with pro-social themes. The aim of such games is to develop children's empathy, communicative skills, cooperation, relationship bonds and own feeling recognition. Appropriate activities were found in various pre-school age oriented methodologies. Attention was also paid to distinctive individuals and their behaviour within group activities and games. For research study, an action research method was chosen. Other methods used were interview and observation.eng
dc.date.accepted2020-06-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam