Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorJanovská, Martina
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:51Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:51Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42485
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na alternativní systémy dostupné v České republice s bližším zaměřením na Montessori pedagogiku v českých školách, od mateřské školy až po druhý stupeň základní školy. Dále se zabývá rozdíly mezi různými alternativními směry a také mezi Montessori školou a tradiční školou. Tato bakalářská práce se ve své praktické části zaměří na využití literárních ukázek ve výuce dějepisu za pomoci otázek a úkolů k těmto. Vznikne tím soubor literárních ukázek a ke každé z nich soubor otázek, které mohou dohromady tvořit pracovní listy, které budou propojovat literaturu a výuku dějepisu. Tvorba pracovních listů bude zaměřena na propojení historického kontextu s literárním textem.cze
dc.format59 s.
dc.format59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní školycze
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectdějepiscze
dc.subjectčeský jazyk a literaturacze
dc.subjectMontessori školy v ČRcze
dc.subjectalternativní výukacze
dc.subjectpříprava alternativní výukycze
dc.subjectvývoj alternativní výuky v ČRcze
dc.subjectAlternative schoolseng
dc.subjectMontessori pedagogyeng
dc.subjectHistoryeng
dc.subjectCzech language and literatureeng
dc.subjectMontessori schools in the Czech Republiceng
dc.subjectalternative teachingeng
dc.subjectpreparation of alternative teachingeng
dc.subjectdevelopment of alternative teaching in the Czech Republiceng
dc.titleMontessori pedagogika v dnešním pojetí v ČRcze
dc.title.alternativeMontessori pedagogy in present concept in Czech Republiceng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57638
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on alternative systems available in the Czech Republic with a closer focus on Montessori pedagogy in Czech schools, from kindergarten to the second stage of primary school. It also deals with the differences between different alternative systems and also between the Montessori school and the traditional school. In its practical part, this bachelor's thesis will focus on the creation of worksheets usable in teaching at the second stage of the Montessori school. These sheets will combine literature and history teaching. The creation of worksheets will focus on connecting the historical context with the literary text.eng
dc.date.accepted2020-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněčková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam