Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDaňhel, Karel
dc.contributor.authorBláhová, Silvie
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:58Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:58Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42492
dc.description.abstractPoslechové činnosti v předškolním vzdělávání jsou i přes svůj rozsáhlý potenciál vnímány spíše jako doplňková činnost. Smysle m této práce je ukázat hloubku především klasické hudby a případně tak pedagogy namotivovat k častějšímu a propracovanějšímu zařazování právě tohoto žánru do svého výchovně vzdělávacího působení. Teoretická část je zaměřena na vymezení podstat y hudebních činností v mateřské škole, následně úžeji postihuje poslechové činnosti, ke kterým definuje didaktické postupy od příprav až po závěrečnou evaluaci. Na základech teoretických poznatků je dále stavěna praktická část, která představuje tři kom paktní projekty, které mají za cíl dokázat svůj přesah do všech pěti vzdělávacích oblastí z RVP PV. Součástí je dále dílčí výzkum, který zjišťuje úroveň poslechových činností v současných mateřských školách.cze
dc.format75 s.
dc.format75 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklasická hudbacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectposlechové činnosticze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectclassical musiceng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectlistening activitieseng
dc.subjectpreschool childeng
dc.titleHudební výchova v MŠ se zaměřením na činnosti poslechovécze
dc.title.alternativeMusic Education in Kindergartens with a Focus on Listening Activitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57720
dc.description.abstract-translatedListening activities in preschool education are, despite their vast potential, assessed more as additional activities. The aim of this thesis is to introduce the profundity of classical music in particular and thus motivate prospectively the teachers to include this genre into their educational activities more often and more elaborately. The theoretical part is focused on specifying the basis of music activities in the kindergarten, then it narro ws the survey of listening activities and defines teaching methods for them, beginning with a preparation and ending with an assessment. The practical part is based on theoretical knowledge and introduces three compact projects that aim at accomplishing th eir overlap into all the five teaching areas of the FEP for PE. It also comprises a partial research that investigates a level of listening activities in contemporary kindergartens.eng
dc.date.accepted2020-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam