Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorTurek, Petr
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:42Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:42Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42529
dc.description.abstractZáměrem bakalářské práce je prozkoumat a určit možná výchozí osobní kritéria pedagoga při výběru autorské poezie jakožto prostředku výchovy a vzdělávání se zaměřením na cílovou skupinu dětí předškolního věku na poli edukační reality institucionálního předškolního vzdělávání mateřské školy a poukázat na rozličné možnosti praktického využití poezie v této oblasti. Teoretická část definuje poezii v kontextu literární tvorby, její možnosti aplikace při práci s dětmi při zohlednění specifik dětského vnímání v rozmezí věkového spektra mateřské školy. Praktická část je tvořena jednotlivými ukázkami poezie pro děti za použití zdrojů vlastní tvorby. Tyto jsou analyzovány z pohledu Rámcově vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání jakožto součásti přípravy pedagoga pro praktickou aplikaci - tvoření vzdělávací nabídky v rámci TVP s úmyslem dosažení cílů RVP PV v úrovni oblastní.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpoeziecze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectpre-primary educationeng
dc.subjectpoetryeng
dc.titleEdukační přínos poezie v preprimárním vzdělávánícze
dc.title.alternativeEducational contribution of poetry in early childhood educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58248
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to explore and define possible personal criteria of a teacher when choosing poetry as an educational tool targeting the pre-school children in the reality of preschool institutional education, as well as to elicit the variety of possibilities of the practical usage of the poetry in this field. The theoretical part defines poetry in the context of literature and its application when working with children, regarding their pre-school age reception specifics. The practical part lists some individual demonstrations of children poetry while using my own poetical work resources. Those are analysed with regard of the Czech Educational Framework Programme for pre-school education as the part of teacher's preparation for practical application - the formation of educational offer within the Class educational plan with the intention to achieve the CEFP aims on the regional level.eng
dc.date.accepted2020-06-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVítečková, Miluše


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam