dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Kvapilová, Ráchel | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:36:49Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:36:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42572 | |
dc.description.abstract | Závěrečná práce se věnuje komparaci tradičních českých škol a škol využívající
alternativní program Začít spolu. Cílem práce je seznámit s pohledy tradiční školy
a alternativního programu Začít spolu na strukturu vyučování, prostory, kde výuka
probíhá, spolupráci dětí, učitelů a rodiny. Dále je cílem porovnat jednotlivé rozdíly mezi
školami pomocí dotazníku. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce
představí samotný program "Začít spolu" a bude představeno využívání tohoto
programu v rámci ČR. Vymezena budou základní specifika tohoto programu, jako je
sebehodnocení, centra aktivit. Text se bude zabývat i školou tradiční.
V praktické části se práce zaměří na vybrané školy tradiční a ty, které využívají
alternativní program, a bude porovnáno, jak práci ve škole hodnotí učitelé v závislosti
na zkušenostech a názorech. Stěžejní metodou výzkumu bude dotazníkové šetření. | cze |
dc.format | 46 s. (74 549 znaků) | |
dc.format | 46 s. (74 549 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Alternativní škola | cze |
dc.subject | Začít spolu | cze |
dc.subject | centra aktivit | cze |
dc.subject | spolupráce | cze |
dc.subject | Alternative school | eng |
dc.subject | Step by Step | eng |
dc.subject | activity centers | eng |
dc.subject | cooperation | eng |
dc.title | Komparace tradičních českých škol s alternativním programem vzdělávání Začít spolu | cze |
dc.title.alternative | Comparison of the Czech traditional education system with the alternative program Step by Step | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 58587 | |
dc.description.abstract-translated | This final thesis is concerned with the comparison of Czech traditional school and
schools using the alternative program Step by Step. The goal is to present the different
approaches towards the structure of the classes, the classroom equipment, the
cooperation between the pupils, teacher and parents. Another goal is to compare
differences between those two types of school, according to the information collected
in the questionnaire. This thesis is divided into two parts. The theoretical part´s
presenting the program Step by Step and its usage in the Czech Republic. The basic
specific points like self-image and activity centers. The traditional school will be also
presented. The practical part will be focused on the traditional schools and those using
the alternative program Step by Step. They will be compared in the questionnaires.
The answers will be filled by teachers based on their experience and points of view | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |