Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorKvapilová, Ráchel
dc.date.accessioned2024-03-12T07:36:49Z
dc.date.available2024-03-12T07:36:49Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42572
dc.description.abstractZávěrečná práce se věnuje komparaci tradičních českých škol a škol využívající alternativní program Začít spolu. Cílem práce je seznámit s pohledy tradiční školy a alternativního programu Začít spolu na strukturu vyučování, prostory, kde výuka probíhá, spolupráci dětí, učitelů a rodiny. Dále je cílem porovnat jednotlivé rozdíly mezi školami pomocí dotazníku. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce představí samotný program "Začít spolu" a bude představeno využívání tohoto programu v rámci ČR. Vymezena budou základní specifika tohoto programu, jako je sebehodnocení, centra aktivit. Text se bude zabývat i školou tradiční. V praktické části se práce zaměří na vybrané školy tradiční a ty, které využívají alternativní program, a bude porovnáno, jak práci ve škole hodnotí učitelé v závislosti na zkušenostech a názorech. Stěžejní metodou výzkumu bude dotazníkové šetření.cze
dc.format46 s. (74 549 znaků)
dc.format46 s. (74 549 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAlternativní školacze
dc.subjectZačít spolucze
dc.subjectcentra aktivitcze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectAlternative schooleng
dc.subjectStep by Stepeng
dc.subjectactivity centerseng
dc.subjectcooperationeng
dc.titleKomparace tradičních českých škol s alternativním programem vzdělávání Začít spolucze
dc.title.alternativeComparison of the Czech traditional education system with the alternative program Step by Stepeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58587
dc.description.abstract-translatedThis final thesis is concerned with the comparison of Czech traditional school and schools using the alternative program Step by Step. The goal is to present the different approaches towards the structure of the classes, the classroom equipment, the cooperation between the pupils, teacher and parents. Another goal is to compare differences between those two types of school, according to the information collected in the questionnaire. This thesis is divided into two parts. The theoretical part´s presenting the program Step by Step and its usage in the Czech Republic. The basic specific points like self-image and activity centers. The traditional school will be also presented. The practical part will be focused on the traditional schools and those using the alternative program Step by Step. They will be compared in the questionnaires. The answers will be filled by teachers based on their experience and points of vieweng
dc.date.accepted2020-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam