Vliv studia hry na hudební nástroj v ZUŠ na směřování života žáků a absolventů
Abstrakt
Bakalářská práce "Vliv studia hry na hudební nástroj v ZUŠ na směřování života žáků a absolventů" má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části se zabývá problematikou volného času, výchově ve volném čase v ČR, vývojové charakteristice období školního věku a osobností pedagoga volného času.
Empirická část popisuje, jaký vliv mělo studium hry na hudební nástroj v Základní umělecké škole v Třeboni na volný čas svých žáků, jaké výhody a nevýhody žáci během studia pociťovali, jaká byla motivace žáků ke studiu na ZUŠ, jaké vztahy si žáci utvářeli mezi sebou a svým učitelem a jak byli žáci ovlivněni ZUŠ při výběru svého budoucího povolání. Výzkumné šetření proběhlo formou polostrukturovaného rozhovoru s žáky a absolventy ZUŠ Třeboň.