• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Postoje žáků 1. ročníků středních škol k hodnocení

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.195Mb)
    Posudek vedoucího práce (755.2Kb)
    Posudek oponenta práce (1.101Mb)
    Průběh obhajoby práce (182.0Kb)
    Datum
    2020
    Autor
    Horváth, Petra
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Bakalářská práce Postoje žáků 1. ročníků středních škol k hodnocení se zabývá postojem žáků středních škol a středních odborných škol k hodnocení v prvním ročníku vyučování. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. V teoretické části je v první řadě charakterizován žák střední školy a středního odborného vzdělávání, poté období adolescence a jeho vliv na žáka. Dále proces hodnocení, funkce hodnocení a formy hodnocení, které jsou používány ve vyučování. Také je zde věnována pozornost dnešní problematice, zda klasifikovat známkou nebo slovním hodnocením. V teoretické části pak také zmíním, zda souvisí hodnocení s psychikou dítěte a v poslední řadě se věnuji metodám školního hodnocení. Empirická část je tvořena výzkumem pomocí, kterého se snažím zjistit, jaké jsou postoje žáků prvních ročníků středních škol k hodnocení. Šetření bylo provedeno formou elektronického dotazníku. Dotazník je stručný, poskytuje přesné a rychlé vyhodnocení, včetně srovnání získaných informací. Výsledky jsou zaznamenány procentuálně v grafickém zobrazení a zároveň převedeny do přehledných tabulek, doplněných patřičnými komentáři. Výsledky dotazovaných žáků, informují o tom, jak se změnil jejich postoj k hodnocení, zda jim hodnocení vyhovuje, co je motivuje k lepším výsledkům, jaké formy hodnocení preferují atd.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42633
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV