Informovanost učitelů středních zdravotnických škol o koordinované rehabilitaci
Abstrakt
Bakalářská práce s názvem "Informovanost učitelů středních zdravotnických škol o koordinované rehabilitaci" se zabývá koordinovanou rehabilitací a spoluprací v multidisciplinárním týmu. Cílem práce je zjistit informovanost učitelů středních škol o koordinované rehabilitaci. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část zpracovává základní pojmy a legislativní náležitosti, které s koordinovanou rehabilitací souvisí. Jsou zde popsány jednotlivé složky koordinované rehabilitace se zaměřením na složku pedagogicko-výchovnou. Nalezneme zde informace o práci v multidisciplinárním týmu v rámci pedagogického procesu. V praktické práci je popsána metodologie výzkumu. Práce je založena na kvalitativním výzkumu. Jako výzkumná metoda byl zvolen rozhovor. Jednalo se o znalostní rozhovor, který obsahoval 20 otázek. Rozhovory byly realizovány se třemi učiteli středních zdravotnických škol. Zjištěné informace byly zpracovány tematickou analýzou. Z výsledku bylo zjištěno, že učitelé znají koordinovanou rehabilitaci, i přes její absenci v rámcově vzdělávacím programu. Dále bylo zjištěno, že učitelé nepracují v multidisciplinárním týmu.