Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorKavlíková, Andrea
dc.date.accessioned2024-03-12T08:42:20Z
dc.date.available2024-03-12T08:42:20Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42930
dc.description.abstractPráce vychází z písemných reflexí autorů volnočasového programu. Cílem práce je představit proces tvorby volnočasového programu z hlediska autentického zachycení reálné tvorby. Tato vlastní reflektovaná zkušenost je následně propojována a diskuto-vána v souvislostech s dopo?ručeními, která jsou uvedena v teorii. Teoretická část práce se zabývá teorií vzniku volnočaso?vého programu z pohledu marketingu, teorií autorské tvorby a tvo?řivosti a teorií reflexe jako výzkumné metody. Praktická část obsahuje popis případové studie vzniku volno?časového programu Poznávání města jinak. Dále obsahuje diskuzi a propojení reflexe reálné praxe s normativní teorií tvorby volnočasových programů z hlediska marketingu, teorií autorské tvorby a tvořivosti a s teorií metody reflexe.cze
dc.format107 s. (194 999)
dc.format107 s. (194 999)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectreflexecze
dc.subjectautorská tvorbacze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectvolnočasový programcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectreflectioneng
dc.subjectcreative workeng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectleisure programeng
dc.subjectmarketingeng
dc.titlePříprava volnočasového programu v reflexi jeho autorůcze
dc.title.alternativeHow Authors Reflect on Creating a Leisure Programmeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag55100
dc.description.abstract-translatedThe thesis is based on reflections by authors of a leisure programme. The aim of the thesis is to describe the process of creating a leisure program from the perspective of authentic description of the creative process. This reflected personal experience is afterwards connected and discussed in respect to theoretical references. The theoretical part deals with the theory of creating a leisure program from the marketing perspective, with theory of the creative process and creativity and with theory of reflection as a research method. The practical part presents a case study of creating a leisure program named Unusual Sightseeing. Furthermore, the case study is compared and discussed in con?nection with the respective theory.eng
dc.date.accepted2020-06-18
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam