dc.contributor.advisor | Mišovič, Ján | |
dc.contributor.author | Šedová, Sarah | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:42:21Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:42:21Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-04-08 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42934 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vlivem jednotlivých forem zážitkové pedagogiky na jeho účastníky. V teoretické části jsou popsány základní pojmy zážitkové pedagogiky, její vývoj, cíle, formy a principy. Empirická část se skládá z realizovaného kvalitativního výzkumu s využitím metody pozorování a polostrukturovaného rozhovoru, jehož cílem bylo analyzovat, zda a popřípadě jakým způsobem působí zážitková pedagogika použitá v autorském projektu Saan na jeho účastníky. Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnotit, jak působí zážitková pedagogika na účastníky a poté tyto teoretické znalosti porovnat s vlastním výzkumem. | cze |
dc.format | 95 s. | |
dc.format | 95 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | účastník | cze |
dc.subject | skupina | cze |
dc.subject | skupinová dynamika | cze |
dc.subject | osobnostní rozvoj | cze |
dc.subject | cílené vzdělávání | cze |
dc.subject | hra | cze |
dc.subject | pedagogika | cze |
dc.subject | zážitek | cze |
dc.subject | experiential education | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | participant | eng |
dc.subject | group | eng |
dc.subject | group dynamics | eng |
dc.subject | personal development | eng |
dc.subject | targeted education | eng |
dc.subject | game | eng |
dc.subject | pedagogy | eng |
dc.subject | experience | eng |
dc.title | Vliv forem zážitkové pedagogiky na jeho účastníky | cze |
dc.title.alternative | The Influence of Experiential Education to their Participants | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 55279 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the influence of the various forms of experiential education on its participants. The theoretical part describes the basic terms of experiential education, its development, goals, forms, and principles. The empirical part consists of the qualitative research based on an observation method and a semi-structured interview whose aim was to analyse whether, and if so how, the experiential education used in the authorial project Saan influences its participants. The main aim of the thesis was to evaluate in what way are the participants influenced by the experiential education and then to compare this theoretical knowledge with the conducted research. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-17 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Tlčimuková, Petra | |