Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMišovič, Ján
dc.contributor.authorŠedová, Sarah
dc.date.accessioned2024-03-12T08:42:21Z
dc.date.available2024-03-12T08:42:21Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42934
dc.description.abstractPráce se zabývá vlivem jednotlivých forem zážitkové pedagogiky na jeho účastníky. V teoretické části jsou popsány základní pojmy zážitkové pedagogiky, její vývoj, cíle, formy a principy. Empirická část se skládá z realizovaného kvalitativního výzkumu s využitím metody pozorování a polostrukturovaného rozhovoru, jehož cílem bylo analyzovat, zda a popřípadě jakým způsobem působí zážitková pedagogika použitá v autorském projektu Saan na jeho účastníky. Hlavním cílem diplomové práce bylo zhodnotit, jak působí zážitková pedagogika na účastníky a poté tyto teoretické znalosti porovnat s vlastním výzkumem.cze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectúčastníkcze
dc.subjectskupinacze
dc.subjectskupinová dynamikacze
dc.subjectosobnostní rozvojcze
dc.subjectcílené vzdělávánícze
dc.subjecthracze
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectzážitekcze
dc.subjectexperiential educationeng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectparticipanteng
dc.subjectgroupeng
dc.subjectgroup dynamicseng
dc.subjectpersonal developmenteng
dc.subjecttargeted educationeng
dc.subjectgameeng
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectexperienceeng
dc.titleVliv forem zážitkové pedagogiky na jeho účastníkycze
dc.title.alternativeThe Influence of Experiential Education to their Participantseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag55279
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the influence of the various forms of experiential education on its participants. The theoretical part describes the basic terms of experiential education, its development, goals, forms, and principles. The empirical part consists of the qualitative research based on an observation method and a semi-structured interview whose aim was to analyse whether, and if so how, the experiential education used in the authorial project Saan influences its participants. The main aim of the thesis was to evaluate in what way are the participants influenced by the experiential education and then to compare this theoretical knowledge with the conducted research.eng
dc.date.accepted2020-06-17
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTlčimuková, Petra


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam