Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorZimmermannová, Anežka
dc.date.accessioned2024-03-12T08:42:24Z
dc.date.available2024-03-12T08:42:24Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42942
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi uplatnění principů daltonského plánu v podmínkách výchovy mimo vyučování, tzn. ve školní družině a ve školním klubu. První část práce popisuje historii výchovy mimo vyučování a podmínky výchovy, jako jsou např. legislativní či organizační podmínky. Druhá část práce se zaměřuje na vlastní výzkum na třech základních školách, které využívají daltonské principy ve výuce. Smyslem výzkumu bylo zjistit, jak jsou ve školních družinách na těchto školách využívány ve výchově daltonské principy. V poslední části jsou porovnány podmínky výchovy s tím, jak výchova mimo vyučování reálně probíhá. Dále jsou zhodnoceny možnosti uplatnění daltonských principů ve výchově mimo vyučování.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdaltonský pláncze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectvýchova mimo vyučovánícze
dc.subjectškolní družinacze
dc.subjectškolní klubcze
dc.subjectsvobodacze
dc.subjectsamostatnostcze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectDalton Planeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectextracurricular activitieseng
dc.subjectschool clubeng
dc.subjectfreedomeng
dc.subjectindependenceeng
dc.subjectcooperationeng
dc.titlePrincipy daltonského plánu v podmínkách výchovy mimo vyučovánícze
dc.title.alternativeThe Principles of the Dalton Plan within Extracurricular Activitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag57740
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the possibilities of application of the Dalton Plan within extracurricular activities, i.e. in school clubs. The first part of the thesis describes the history of extracurricular activities and conditions of education, such as legislation or organization. The second part presents a research carried out at three elementary schools, which apply Dalton principles in education. The aim of the research was to find out how the Dalton principles are applied at school clubs of the chosen schools. The last section of the thesis compares conditions of education with the reality of extracurricular activities. Furthermore, the possibilities of application of the Dalton principles in extracurricular activities are assessed.eng
dc.date.accepted2020-06-18
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNota, Josef


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam