dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Deutschová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:42:24Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:42:24Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-03-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42944 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá postoji rodičů a pedagogů MŠ k zájmovému vzdělávání dětí předškolního věku. První část práce vymezuje předmět zkoumání: věnuje se definici postojů a jejich funkce a charakterizuje vzdělávání pro děti předškolního věku mimo mateřskou školu a v mateřské škole. Dále představuje výsledky výzkumného šetření a tyto propojuje s dalšími teoretickými poznatky o vývoji předškolního dítěte, hře a obsahu předškolního vzdělávání. Diskutovaná je otázka, zda z hlediska vývojových potřeb u předškolního dítěte postačuje vzdělávání v MŠ, nebo zda je zájmové vzdělávání vhodným doplňkem vzdělávání předškolního. | cze |
dc.format | 115 s. (236 813 znaků) | |
dc.format | 115 s. (236 813 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zájmové vzdělávání | cze |
dc.subject | předškolní dítě | cze |
dc.subject | rodiče předškolních dětí | cze |
dc.subject | pedagogové MŠ | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | postoje | cze |
dc.subject | leisure education | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.subject | parents of preschool children | eng |
dc.subject | kindergarten teachers | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | attitudes | eng |
dc.title | Postoje rodičů a pedagogů MŠ k zájmovému vzdělávání dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Parents' and teachers' attitudes towards extracurricular activities for preschool children | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 58082 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with attitudes of parents and kindergarten pedagogues towards leisure education of preschool children. The first part defines the subject of the research: the definition of attitudes and their function and then the characterization of education for preschool children outside the kindergarten and within the kindergarten. It also presents the results of the research and links them with theory of the development of preschool children, play and the content of preschool education. The question is discussed whether preschool education is sufficient in terms of developmental needs of a pre-school child or whether leisure education is a suitable addition to the pre-school education. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-18 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Zbudilová, Helena | |