dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Kratochvílová, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:42:28Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:42:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42958 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá významem mobilních telefonů pro studenty středních škol, kteří žijí na domově mládeže. První část práce se věnuje základním pojmům, které se pojí k danému tématu, tj. domovy mládeže, období dospívání, zejm. v oblasti emočního vývoje a socializace. Dále je pozornost věnována mobilním telefonům a výzkumům, které byly v této oblasti realizovány. Práce představuje také výsledky vlastního kvalitativního výzkumného šetření realizovaného metodou rozhovorů s pěti respondenty. Tyto propojuje s teoretickými poznatky o vztahu psychosociálního vývoje a online prostředí, s problematikou závislosti na internetu a rizikového chováním v dospívání a problematikou online komunit a sociálních sítí. | cze |
dc.format | 98 s. (168 356 znaků) | |
dc.format | 98 s. (168 356 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mobilní telefon | cze |
dc.subject | adolescence | cze |
dc.subject | sociální sítě | cze |
dc.subject | internet | cze |
dc.subject | domov mládeže | cze |
dc.subject | cell phone | eng |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.subject | social media | eng |
dc.subject | boarding school students | eng |
dc.title | Mobilní telefon jako "společník" středoškoláka na domově mládeže | cze |
dc.title.alternative | Cell Phone as a Companion for Boarding School Students | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 58786 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the importance of cell phones for boarding school students. The first part of the thesis deals with the basic concepts, i.e. boarding houses, adolescence, especially in the field of emotional development and socialization. Also, attention is focused on cell phones and researches that have been conducted in this area. The thesis also presents the results of a qualitative research conducted via interviews with five respondents. It connects these with theoretical knowledge of the relation between psychosocial development and cyberspace as well as with the issue of internet addiction and risky behavior in adolescence and the issue of online communities and social networks. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-18 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suda, Stanislav | |