Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorKratochvílová, Eliška
dc.date.accessioned2024-03-12T08:42:28Z
dc.date.available2024-03-12T08:42:28Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42958
dc.description.abstractPráce se zabývá významem mobilních telefonů pro studenty středních škol, kteří žijí na domově mládeže. První část práce se věnuje základním pojmům, které se pojí k danému tématu, tj. domovy mládeže, období dospívání, zejm. v oblasti emočního vývoje a socializace. Dále je pozornost věnována mobilním telefonům a výzkumům, které byly v této oblasti realizovány. Práce představuje také výsledky vlastního kvalitativního výzkumného šetření realizovaného metodou rozhovorů s pěti respondenty. Tyto propojuje s teoretickými poznatky o vztahu psychosociálního vývoje a online prostředí, s problematikou závislosti na internetu a rizikového chováním v dospívání a problematikou online komunit a sociálních sítí.cze
dc.format98 s. (168 356 znaků)
dc.format98 s. (168 356 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmobilní telefoncze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectinternetcze
dc.subjectdomov mládežecze
dc.subjectcell phoneeng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectboarding school studentseng
dc.titleMobilní telefon jako "společník" středoškoláka na domově mládežecze
dc.title.alternativeCell Phone as a Companion for Boarding School Studentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag58786
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the importance of cell phones for boarding school students. The first part of the thesis deals with the basic concepts, i.e. boarding houses, adolescence, especially in the field of emotional development and socialization. Also, attention is focused on cell phones and researches that have been conducted in this area. The thesis also presents the results of a qualitative research conducted via interviews with five respondents. It connects these with theoretical knowledge of the relation between psychosocial development and cyberspace as well as with the issue of internet addiction and risky behavior in adolescence and the issue of online communities and social networks.eng
dc.date.accepted2020-06-18
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam