dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Pra, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:42:32Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:42:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42967 | |
dc.description.abstract | Hlavním výzkumným cílem této diplomové práce je zjistit, jak rodiče dětí předškolního věku uvažují o výchově. První a druhá kapitola se snaží přiblížit rodinu jakožto výchovné prostředí a rodičovství jako základ pro pochopení výchovy v rodině. Třetí kapitola je věnována kvalitativnímu výzkumnému šetření, které se snaží za pomoci fenomenologického rozhovoru přiblížit to, jak rodiče uvažují o výchově. Čtvrtá kapitola se zabývá výchovou a výchovným působením, jež porovnává zjištěné poznatky z vlastního výzkumu s teorií uváděnou v odborné literatuře. | cze |
dc.format | 132 s. (215 434 znaků) | |
dc.format | 132 s. (215 434 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | péče | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | rodičovství | cze |
dc.subject | styl výchovy | cze |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | upbringing | eng |
dc.subject | care | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | parenthood | eng |
dc.subject | parenting style | eng |
dc.title | Jak rodiče dětí předškolního věku uvažují o výchově? | cze |
dc.title.alternative | How Parents of Preschool Children Think About Education and Upbringing? | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 60272 | |
dc.description.abstract-translated | The main research goal of this thesis is to find out how parents of preschool children think about education. The first two chapters describe family as a background for upbringing and education, and parenthood as the key issue for understanding upbringing and education in the family. The third chapter presents the findings of a qualitative study how parents think about education (phenomenological analysis of interviews with five parents). The fourth chapter puts the findings from the qualitative study in connection with relevant theories described in professional literature. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-17 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havel, Tomáš Cyril | |