Metoda Interakce soustředěná na téma Ruth Cohnové jako způsob práce ve školní družině
Abstrakt
Práce je zaměřena na didaktickou metodu "Interakce soustředěná na téma" Ruth Cohnové a její uplatnění ve výuce v družině u dětí mladšího školního věku. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se volného času, výchovy, dále pak je cha-rakterizován mladší školní věk a jeho vývojové fáze. Další podkapitoly jsou věnovány socializaci a skupinám, které se na socializaci dětí mladšího školního věku podílejí. Po-slední kapitola charakterizuje samotnou metodu Interakce soustředěná na téma, její za-kladatelku a východiska, z kterých tato metoda vzešla.
Cílem práce je zjistit, zda lze tuto metodu využít při výuce ve školní družině, v rámci představení určitého konkrétního cíle. Dále byly zjišťovány klady a zápory této metody u dětí mladšího školního věku.