Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorMarková, Vladimíra
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:14Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:14Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4324
dc.description.abstractPodnikovou kulturu reprezentují řadoví zaměstnanci, jejich vztahy mezi nimi, vztahy zaměstnanců s nadřízenými a také to, do jaké míry se jednotliví zaměstnanci ztotožňují s cíly firmy. Tato práce si klade za cíl analyzovat podnikovou kulturu ve vybraném podniku a navrhnout možná řešení pro zlepšení současného stavu. Dílčím cílem je srovnat podnikovou kulturu s konkurenčním podnikem a definovat klíčové oblasti pro efektivnější implementaci podnikové kultury v podniku. Analyzován je elektrostavební podnik. Hlavním podkladem pro stanovení objektivních závěrů analýzy bylo uskutečnění dotazníkového šetření a jeho následné vyhodnocení.cze
dc.format70 s., 18 s. příloh.
dc.format70 s., 18 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodniková kulturacze
dc.subjectanalýzacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectinformovanostcze
dc.subjectorganizovánícze
dc.subjectzpětná vazbacze
dc.subjectbusiness-cultureeng
dc.subjectanalysiseng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectforeknowledgeeng
dc.subjectorganizingeng
dc.subjectfeedbackeng
dc.titlePodniková kultura jako faktor úspěšnosti podnikucze
dc.title.alternativeBusiness culture as a factor of business successeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11020
dc.description.abstract-translatedBusiness culture is represented by ordinary staff, their relationship to each other and their relationship to their bosses and it is also represented by the amount of company’s goals they identify themselves with. This thesis aims to analyze the business culture of a particular company and to make suggestions to improve the existing state-of-the-art. The partial aim of the thesis is to compare the level of business culture of a chosen company with another competing company’s level of business culture and to define the key domains that enable us to implement higher level of business culture in the company more effectively. The company to get analyzed is a building company that specializes in power industry devices building-up. The deep staff and business culture survey that took place among the staff and was evaluated afterwards was the basis of information for making matter-of-fact conclusions which was the final objective of the thesis.eng
dc.date.accepted2009-10-13
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam