dc.contributor.advisor | Švestková, Renata | |
dc.contributor.author | Trávníčková, Renata Ela | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T08:59:26Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T08:59:26Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-08-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43281 | |
dc.description.abstract | Bakalářské práce je zaměřena na problematiku vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem (OMJ) v prostředí české základní školy typu waldorfského školství. Teoretická část definuje žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále je charakterizována waldorfská pedagogika. Výzkumná část práce byla relizována s využitím kvalitativního typu výzkumu. Výzkumný soubor tvořili pedagogičtí pracovníci, kteří se přímo účastnily edukačního procesu žáků s OMJ. | cze |
dc.format | 66 s. (79 046 znaků.) | |
dc.format | 66 s. (79 046 znaků.) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | podpůrná opatření | cze |
dc.subject | speciální vzdělávací potřeby | cze |
dc.subject | žák s odlišným mateřským jazykem | cze |
dc.subject | waldorfské školství | cze |
dc.subject | druhý jazyk | cze |
dc.subject | support measures | eng |
dc.subject | special educational needs | eng |
dc.subject | a student with a different mother tongue | eng |
dc.subject | Waldorf education | eng |
dc.subject | second language | eng |
dc.title | Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve waldorfské škole | cze |
dc.title.alternative | Education of Pupils with Special Educational Needs at Waldorf Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 61739 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis addresses the issue of educating students with a different mother tongue (DMT) in the environment of a Czech elementary Waldorf-type school. The theoretical part defines a student with special educational needs. Next, Waldorf education is described. The research part of the thesis was implemented using a qualitative type of research. The research group included teaching staff who directly participated in the educational process of DMT students. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-16 | |
dc.description.department | Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika - vychovatelství | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Zdravotně sociální fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prázdná, Radka | |