Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBednářová, Dagmar
dc.contributor.authorKosíková, Veronika
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:18Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:18Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-09-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4338
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce byla analýza služeb poskytovaných hotelem v historickém centru města Českého Krumlova a hodnocení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. V diplomové práci jsou na základě dotazníkového šetření navrženy inovace některých služeb a jsou zde uvedeny i návrhy zcela nových služeb. Diplomová práce byla založena na studiu odborné literatury a praktická část práce pak na dotazníkovém šetření, které proběhlo běhěm letní sezony a začátkem podzimu 2008.cze
dc.format74
dc.format74
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthotelcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketing služebcze
dc.subjectslužbycze
dc.subjectanalýza služebcze
dc.subjecthodnocení spokojenosti zákazníkůcze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjecthoteleng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmarketing of serviceseng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectanalyse of serviceseng
dc.subjectevaluation of customer satisfactioneng
dc.subjectquestionnaire (survey)eng
dc.titleInovace služeb ve vybraném hotelucze
dc.title.alternativeInnovation of services in selected hoteleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11426
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis was to analyse services provided by a hotel in the historical center of Český Krumlov and to evaluate the customer satisfaction with these services. As the next step, I looked into a proposal to improve some of those services and to design new ones, which have, so far, been missed by the customers in the offer. The work was based on a survey, which was carried out during the summer and in the beginning of the autumn 2008. The opening part of the thesis mentions theoretical basis connected with the specialised literature. The work itself continues with the results of the survey (questionnaire). The closing part of the work suggests improvements and new packages of services for clients.eng
dc.date.accepted2009-10-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam