Podniková kultura vybrané organizace
Abstrakt
Cílem této diplomové práce bylo vypracování metodiky diagnózy podnikové kultury a jejího ověření ve vybraném podniku za účelem návrhu programu řízení změn podnikové kultury. Objektem zkoumání se stala firma MS KART s.r.o. Zkoumaný soubor činilo 22 respondentů. První část práce obsahuje teoretický přehled, charakteristiku podniku a jeho historii. Pro výzkum a poznání kultury daného podniku bylo použito dotazníkového šetření. Dotazník obsahoval 28 otázek. Každá otázka je rozpracována do grafů, pod kterým jsou výsledky šetření.
Na základě výsledků šetření, se podniková kultura jeví jako poměrně silná. Přesto bych doporučila zvýšit informovanost o dění ve firmě u dělnické profese, zlepšení komunikace mezi odděleními výroby, připomínání zaměstnancům pozitivní přístup k jejich návrhům, nápadům a myšlenkám a podporovat osobní rozvoj zaměstnanců.