• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zdravotně sociální fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Profil manažera v organizacích poskytujících sociální služby

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.823Mb)
    Posudek vedoucího práce (579.8Kb)
    Posudek oponenta práce (799.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (861.8Kb)
    Datum
    2020
    Autor
    Mašát, David
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Profil manažera představuje charakteristiku člověka vykonávajícího manažerskou pozici. V rámci této diplomové práce je profil manažera vztažen na organizace poskytující sociální služby. Tato osoba musí mít vlastnosti, znalosti, dovednosti a kompetence, které zajišťují způsobilost úspěšně vykonávat příslušné pracovní činnosti. Hlavním cílem práce bylo zjistit a popsat profil manažera v organizacích poskytujících sociální služby v Jihočeském kraji. V relaci na cíl práce byly použity výzkumné otázky, které byly zaměřeny na profil manažera. První výzkumná otázka má za úkol zjistit jaké jsou kompetence, dovednosti, znalosti, vlastnosti a náplň práce manažera v sociální práci. Druhá výzkumná otázka má za cíl zjistit jaký je rozdíl v pracovní náplni manažera v sociálních službách s ohledem na období či den. Poslední výzkumná otázka se ptala na specifika pracovních činností u jednotlivých manažerů v sociálních službách s ohledem na zvolené typy organizací. Tato diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje sociální práci, sociální služby, organizace poskytující sociální služby, management a profil manažera. V praktické části je popsána metodika sběru a zpracování dat, způsob realizace výzkumu, charakteristika výzkumného souboru, etická pravidla výzkumu a výsledky výzkumu. Za pomocí výzkumu byl zevrubně popsán profil manažera v organizacích poskytujících sociální služby. V rámci výzkumu byly detailně rozebrány a popsány vlastnosti, dovednosti, znalosti, kompetence a náplň práce těchto manažerů. Byl vytvořen harmonogram pracovní náplně manažerů v rámci kalendářního roku. Realizovaným výzkumem se sice komplexně neprokázalo, že by byl významný rozdíl mezi vybranými aspekty profilu manažera s ohledem na zvolené typy organizací, ale mezi výsledky se objevilo několik zajímavostí v oblasti pracovní náplně manažerů napříč organizacemi. Zjištěné informace o profilu manažera v organizacích poskytujících sociální služby budou sloužit pro vytvoření komplexního souboru o managementu v organizacích v sociální oblasti, eventuálně výsledky mohou sloužit jako podnět pro další rozšiřující výzkumy.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43490
    Kolekce
    • Zdravotně sociální fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV