Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRybová, Jarmila
dc.contributor.authorPišanová, Lucie
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:24Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:24Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4356
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá dopadem daně z přidané hodnoty na vývoj spotřebitelských cen na dílčím trhu. V teoretické části diplomové práce je vysvětlen pojem daňové incidence a faktory, které působí na dílčím trhu. Cílem diplomové práce je analyzovat změnu snížené sazby daně z přidané hodnoty (od 1. 1. 2008) ve spotřebitelských cenách a zhodnotit dopad daně u vybraných výrobků z hlediska faktorů, které na dílčím trhu působí. V diplomové práci byly sledovány ceny mlékárenských produktů u vybraného potravinářského řetězce v intervalu jednoho roku a následně zhodnocen dopad zvýšené sazby DPH na spotřebitele prostřednictvím spotřebitelských cen. V poslední části diplomové práce byly zhodnoceny faktory, které působí na trhu mlékárenských produktů a mají vliv na dopad DPH.cze
dc.format65 s., 4 s. obr. příloh
dc.format65 s., 4 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDaň z přidané hodnotycze
dc.subjectsnížené sazbacze
dc.subjectdaňová incidencecze
dc.subjectpřesun daněcze
dc.subjectkonkurence.cze
dc.subjectValue added taxeng
dc.subjectreduce rateeng
dc.subjecttax incidence (influence)eng
dc.subjecttax shifteng
dc.subjectcompetition.eng
dc.titleDopad daně z přidané hodnoty na vývoj spotřebitelských cen na dílčím trhucze
dc.title.alternativeThe Value Added Tax Incidence to Trend in Customer's Prices in A Commodity Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11561
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with value added tax on development of consumer prices on partial market. Term of tax incidence and factors are explained in the theoretical part of thesis. These factors are affected on partial market. The aim of diploma thesis is an analysis of added value tax reduce rate variance (from 1. 1. 2008) in consumer prices and evaluate effect of value added tax on chosen products. This analysis was made in the terms of factors, which are acting on partial market. In diploma thesis were monitoring milk products prices in chosen food shops Company in interval of one year. Then assessment was made in the influence of VAT increase rate on consumer The assessment of influencing factors in milk market was made in the terms of VAT.eng
dc.date.accepted2009-06-15
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineÚčetnictví a finanční řízení podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam