Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřezinová, Monika
dc.contributor.authorBřezinová, Lucie
dc.date.accessioned2024-03-12T09:15:14Z
dc.date.available2024-03-12T09:15:14Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43662
dc.description.abstractTato bakalářská práce zjišťuje, jaké je povědomí o fair trade mezi studenty Zemědělské fakulty na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích a zároveň zjišťuje, co studenti o fair trade vědí, a jak jej vnímají. V literárním přehledu práce jsou uvedeny potřebné informace k seznámení se s fair trade myšlenkou a samotným hnutím, a vedle toho je zde uvedena teorie marketingového výzkumu. Část s vlastní prací obsahuje hypotézy a výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno mezi studenty již zmíněné fakulty.cze
dc.format42
dc.format42
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfair tradecze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectFLOCERTcze
dc.subjectWFTOcze
dc.subjectOxfamcze
dc.subjectTen Thousand Villagescze
dc.subjectFairtrade Internationalcze
dc.subjectspravedlivý obchodcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcertifikacecze
dc.subjectfair tradeeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectFLOCERTeng
dc.subjectWFTOeng
dc.subjectOxfameng
dc.subjectTen Thousand Villageseng
dc.subjectFairtrade Internationaleng
dc.subjectproducteng
dc.subjectcertificationeng
dc.titleVnímání fair trade produktů studenty ZF JUcze
dc.title.alternativePerception of fair trade products by students of ZF JUeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58970
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis finds out what is the awareness of fair trade among students of the Faculty of Agriculture at the University of South Bohemia in České Budějovice and it also finds out what students know about fair trade and how they perceive it. The literature overview contains the necessary information to get acquainted with the fair trade idea and the movement itself, and in addition there is a theory of marketing research. The part with my own work contains hypotheses and results of a questionnaire survey, which was conducted among students of the already mentioned faculty.eng
dc.date.accepted2020-09-09
dc.description.departmentFakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-disciplineAgropodnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Fakulta zemědělská a technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programZemědělstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam