Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou financování a marketingovou strategií v obecně prospěšné společnosti XY. Součástí práce je analýza financování, která byla vypracována na základě materiálů neziskové organizace. O.p.s. XY má velké množství projektů, na které získala dotace z Evropského hospodářského fondu, na tyto projekty a dotace se práce zaměřila detailněji Byl zjišťován jednotlivý poměr cizího financování a také soběstačnost vybrané neziskové organizace.
Informace k vypracování byly získány z výkazů zisku a ztrát, rozvahy, výročních zpráv a řízeného rozhovoru s panem ředitelem. Zjištěné informace byly zpracovány a zhodnoceny a na jejich základě byly doporučeny návrhy, které povedou ke zlepšení finanční stability a efektivnosti neziskové organizace. Práce by měla přivést užitek hlavně vrcholovému managementu vybrané o.p.s. a dalším společnostem s podobnou formou vymezení.