Lázeňský cestovní ruch pro určitý segment zákazníků
Abstrakt
Tématem této práce jsou Lázeňské služby pro určitý segment zákazníků. Hlavním cílem je zhodnocení nabídky těchto služeb a spokojenosti zákazníků s těmito službami. Tato práce ukazuje historický vývoj lázeňsví a wellness, ale také popisuje současné lázeňství a wellness a nové trendy s nimi spojené. Práce je koncipována tak, aby odrážela výrazný histrorický rozdíl mezi nimi. Dále také analyzuje český lázeňský trh a služby. Rovněž se zabývá dopadem současné pandemie způsobené virovým onemocněním COVID-19, které významě ovlivňuje lázeňský a zdravotní cestovní ruch. Popisuje formy státní podpory, které mají za cíl udržet chod lázní i během omezeného provozu. Metoda je založena na dotazníkovém šetření, kde je zkoumaný vzorek respondentů rozdělen dle různých ukazatelů, kterými jsou například věk, ekonomický statut, účel návštěvy lázní aj. Dle výsledků jsou sestaveny návrhy na nové produkty v oblasti lázeňství a wellness, ale také na vylepšení stávajícíh služeb