Marketingová komunikace v neziskovém sektoru
Abstrakt
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací v neziskové organizaci, Husitském muzeu v Táboře. Předmětem zkoumání je to, zda tato nezisková instituce naplňuje své marketingové cíle, jaké prostředky ke komunikaci využívá, také porovnává návštěvnost s dalšími obdobnými muzei, a zjišťuje, zda je komunikace s návštěvníky muzea úspěšná. První část bakalářské práce uvádí teoretické základy, které se vztahují k problematice marketingové komunikace. Tato teorie je dále aplikována přímo na daný objekt. Pomocí SWOT analýzy jsou zjištěny všechny silné a slabé stránky, a všechny příležitosti a ohrožení. Zmapování těchto ukazatelů ukáže, jak si instituce stojí, a jaké by mohlo být možné řešení ke zlepšení marketingové komunikace. Cílem práce je zjištění nejslabších stránek Husitského muzea v Táboře a vlastní návrh možného zlepšení marketingové komunikace.