Employer Branding ve vybraném podniku
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavatele. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své interní a externí zaměstnavatelské značky a navrhnout opatření směřující ke zlepšení řízení employer brandingu ve vybrané společnosti. V teoretické části se práce věnuje upřesnění pojmů a definicí interních a externích nástrojů, procesu budování a vyhodnocení employer brandingu. V praktické části jsou tyto nástroje porovnávány s metodami, které vybraná společnost pro budování značky zaměstnavatele využívá, a s výsledky případové studie založené na dotazníkovém šetření. Jedním šetřením mezi studenty a absolventy a druhým mezi zaměstnanci vybrané společnosti.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Zaměstnanost z pohledu současné právní úpravy a úloha úřadů práce
Vítková, Ivana (Jihočeská univerzita, 2007)Tato diplomová práce vychází ze současného stavu zaměstnanosti v České republice, z platné legislativy v současnosti a podchycuje také nejnovější úpravy zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti. Dále se zaměřuje na činnost ... -
Vznik, změna a zánik pracovního poměru - problematika s tím spojená.
Valentová, Dagmar (Jihočeská univerzita, 2011)Cílem bakalářské práce bylo popsání problematiky spojené s pracovním poměrem, porovnání teorie s praxí a návrhy změn, které by v dané problematice usnadnily vztahy mezi zaměstnanci a zaměstnavateli. Výsledkem bakalářské ... -
Zaměstnanost z pohledu současné právní úpravy a úloha úřadů práce
Plášilová, Eva (Jihočeská univerzita, 2011)Diplomová práce pojednává o současné situaci na trhu práce, aktuálním znění legislativy v oblasti pracovního práva, zákona o zaměstnanosti, zákoníku práce, jejich novelizací a dalších významných právních předpisů. Cílem ...