Trendy v získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané organizaci
Abstrakt
Tato práce zkoumá výběr a získávání zaměstnanců ve vybrané společnosti. Bakalářská práce zkoumá metody, které jsou popsány v odborné literatuře. Zvláštní pozornost je věnována výběrové metodě prostřednictvím internetových stránek, mezi které patří LinkedIn, Facebook a Twitter. Dále je práce zaměřena na pohovory, podmínky získávání zaměstnanců a metody výběru.
V další části se práce zaměřuje na samotnou společnost, její popis a analýzu současného systému výběru a získávání zaměstnanců. Tento výzkum probíhá pomocí dotazníkového šetření se zaměstnavateli a zaměstnanci.
Dále práce zkoumá výběr z pohledu cílové skupiny pomocí dotazníkového šetření a jeho výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, které jsou doplněny slovními komentáři.
Dle průzkumu jsou zaměstnanci spokojeni se stávajícím systémem výběru a získávání zaměstnanců. Ale nemají dostatek zaměstnanců. Také potřebují ve firmě alespoň jednoho dalšího zaměstnance.
Závěrečná část obsahuje navrhované změny a doporučení ve vybrané společnosti.
Bakalářská práce je zaměřená na získávání a výběr zaměstnanců ve firmě Larx s. r. o.