Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRemeš, Radim
dc.contributor.authorNovotná, Renata
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:36Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:36Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4385
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je posílení konkurenceschopnosti firmy iProdukční s.r.o prostřednictvím aplikace marketingových strategií a prezentace výsledků přizpůsobením webových stránek. Firma provozuje interaktivní portál aukce.mimiweb.cz.cze
dc.format67
dc.format67
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinternetový obchodcze
dc.subjectefektivitacze
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjecte-shopeng
dc.subjectefficiencyeng
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.titlePosílení efektivity projektu internetového obchoducze
dc.title.alternativeImprove efficiency of project of e-shopeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11689
dc.description.abstract-translatedThe objective of this thesis is to strengthen competitiveness of iProdukční s.r.o by means of application of marketing strategies and presentation of results on its adapted website. The company operates an interactive portal aukce.mimiweb.cz.eng
dc.date.accepted2009-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam