• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analýza trhu v odvětví služeb na příkladě malého podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.090Mb)
    Posudek vedoucího práce (165.6Kb)
    Posudek oponenta práce (165.7Kb)
    Průběh obhajoby práce (394.8Kb)
    Datum
    2009
    Autor
    Čížková, Jana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Na dnešním trhu se pro firmu Bemos nabízí mnoho příležitostí, které mohou přinést firmě značené výnosy. Jedním z nich je například schopnost programování ústředen na dálku, čímž se podstatně snižují náklady, tudíž i cena za montáž a omezí se relevantní konkurence. Na druhé straně je také nutné omezit ohrožení, kterým je bezesporu nastalá hospodářská krize, která může způsobit odliv zákazníků. Na tuto situaci ale musí být podnik připravený, aby tento odliv neohrozil její existence. Musí proto odstranit veškeré, nebo alespoň klíčové slabé stránky, v případě firmy Bemos je to špatná organizace práce, a vyzdvihnout silné stránky, které podniku pomohou přežít kritické roky. Touto silnou stránkou jsou bezesporu stálí zákazníci (smluvní zákazníci), kteří firmě přinášejí stálé zisky a s těmito zákazníky je nutné udržovat stálé kontakty a plnit jejich přání. K tomu může firmě pomoci správný software s aplikací CRM. Získávat kvalifikovanou pracovní sílu a orientovat se na dnešním trhu práce je složitý a nákladný proces. Firmám v tomto ohledu své služby poskytují agentury zaměřené na vyhledávání pracovních sil. Nejen, že pracovníka naleznou, ale také otestují, zda je pro podnik vhodný. Dokonce na něj poskytují i ‚qzáruku''. Firmám tak šetří čas vynaložený na výběrové řízení. Tento čas pak firma může využít pro zdokonalování své činnosti. V současné době se trh vyskytuje v druhém stadiu Customers Relationship Managementu, kdy nestačí se zákazníkem uzavřít obchod, ale je důležité se zabývat i poprodejním chováním tj. spokojeností zákazníka v záruční i pozáruční lhůtě výrobku, tzn. mít od trhu zpětnou vazbu. Je důležité přeměňovat nové zákazníky ve stálé zákazníky a budovat s nimi dlouhodobá partnerství. Pomocníkem by v tomto směru měly být softwary umožňující řízení informačního toku v celém podniku a samozřejmě řízení vztahů se zákazníky. Aby se podnik v současných podmínkách na trhu udržel v životaschopném stavu, je nutné sledovat a přizpůsobovat se novým trendům a konkurenci. Jedním z takových trendů je zavádění managementu jakosti v podnicích. Stále více zákazníků uvádí zavedení systémů jakosti jako důležitý, někdy i klíčový prvek při výběru svého dodavatele. Je proto nutné začlenit požadavky norem do podniku, seznámit zaměstnance s nutností zavedení systémů QMS a kontrolovat dodržování těchto norem. Jen tak je podnik schopen udržet krok s konkurencí.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4388
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV