Postavení privátní značky obchodního řetězce
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá postavením privátních značek obchodního řetězce Tesco. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají výrobky privátních značek Tesco v porovnání s výrobky ostatních značek. Dílčím cílem je na základě zjištěných poznatků navrhnout možná řešení pro zlepšení toho vnímání.
Práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické, která zahrnuje literární rešerši a praktické, ve které je proveden vlastní výzkum. Literární rešerše podává čtenáři základní informace o tématu. V jednotlivých podkapitolách jsou vysvětleny pojmy související s prací. Nejprve jsou probrány značky obecně, poté podrobněji privátní značky, následně obchodní řetězce, a nakonec marketingový výzkum. V praktické části je proveden sběr dat, který probíhal formou online dotazníkového šetření a zúčastnilo se ho 219 respondentů.
Na základě informací získaných dotazníkovým šetřením byla pro společnost Tesco navržena konkrétní doporučení, která mají za cíl zlepšit vnímání výrobků privátních značek.