Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci typů faktorů, které ovlivňují spokojenost turistů a jejich analýzu. Hlavními faktory, které je potřeba zvážit jsou kvalita služeb nabízených v turistické oblasti Prácheňska a také počet těchto služeb primární a sekundární nabídky. Tato data byla získána pomocí dotazníku rozdané mezi turisty, kteří navštívili tuto oblast v létě 2020. Většina turistů byla z České republiky a asi kolem třiceti z nich byli cizinci. Dotazníky také celkově porovnávají atmosféru v Prácheňsku a jižních Čechách. Shromážděná data a jejich následná analýza slouží k vyhodnocení aktuální situace a ke zlepšení jak kvality, tak spokojenosti. Možné doporučení navržené v této práce se zabývá potřebami v oblasti cestovního ruchu.
Klíčová slova: spokojenost návštěvníků, oblast Prácheňsko, názory návštěvníků, kvalita služeb