Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou životního cyklu start-upu a marketingového mixu pro vybraný start-up. Nastiňuje, co je pro jeho řízení potřeba a jaké jsou možnosti počátečního start-upu od vývoje produktu po marketing.
Práce se zaměřuje především na definici start-upového prostředí. Hlavním cílem je analyzovat vývoj vybraného start-upu Adventurer Solutions s.r.o. v prvních fázích životního cyklu se zaměřením na rozvoj marketingového mixu a provést marketingový průzkum cílových zákazníků prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, ověřit koncept start-upu a poté realizovat crowdfundingovou kampaň a získat první zákazníky. Práce pojednává o aktuální situaci marketingového mixu vybraného start-upu, marketingových postupech v rámci crowdfundingové kampaně a na základě výsledků kampaně a dotazníkového šetření nabízí doporučení ke zlepšení. V závěru se práce zabývá start-upovým prostředím v České republice a shrnuje dosažené výsledky.