Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorFejtová, Nikola
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:14Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:14Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43969
dc.description.abstractCílem práce je analýza vnějšího prostředí vybraného podniku na dvou trzích za pomoci vybraných analýz strategického řízení a dotazníkového šetření a návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Metodika: Vymezit základní pojmy související s makroprostředím podniku. Definovat jednotlivé analýzy využívané pro vnější prostředí. Popsat podnik jako celek, aplikovat jednotlivé analýzy strategického řízení na vybraný podnik. Provést analýzu konkurenčních společností. Zjistit využívání stravenek respondenty v České republice a ve Francii. Zhodnotit pozici podniku na základě výsledků z dotazníků a analýz. Navrhnout strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku.cze
dc.format137 s. (219 692 znaků)
dc.format137 s. (219 692 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanalýza vnějšího prostředícze
dc.subjectPEST Analýzacze
dc.subjectPorterův model 5 silcze
dc.subjectAnalýza konkurencecze
dc.subjectAnalýza životního cyklucze
dc.subjectstravenkycze
dc.subjecttrh stravenekcze
dc.subjectFranciecze
dc.subjectanalyses of strategic managementeng
dc.subjectexternal environmenteng
dc.subjectPEST Analysiseng
dc.subjectPorter's five forces modeleng
dc.subjectCompetitive Analysiseng
dc.subjectIndustry Life Cycleeng
dc.subjectluncheon vouchereng
dc.subjectluncheon voucher´s marketplaceeng
dc.subjectFranceeng
dc.titleAnalýza vnějšího prostředí pro vybraný podnikcze
dc.title.alternativeAnalysis of the external environment for a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60013
dc.description.abstract-translatedThe aim of the work is to analyse the external environment of the selected company in two markets with the help of selected analyses of strategic management and questionnaire survey. The selected company is Sodexo, a.s. After that it is designed a strategy for increasing the competitiveness of this company. Methodological procedure: Firstly, it is a definition of basic concepts and individual analyses used for the external environment; then the description of the whole company, an application of individual analyses of strategic management to the selected company; after that the evaluation of the company's position based on the results of questionnaires and analyses; finally, it is a proposal of a strategy for increasing the competitiveness of the selected company.eng
dc.date.accepted2021-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam