• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Komunikační strategie ve vybraném podniku

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (12.99Mb)
    Posudek vedoucího práce (16.94Kb)
    Posudek oponenta práce (15.17Kb)
    Průběh obhajoby práce (162.1Kb)
    Datum
    2021
    Autor
    Schickerová, Michaela
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43971
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV