Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolínek, Ladislav
dc.contributor.authorBoušková, Aneta
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:20Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:20Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43974
dc.description.abstractPráce je věnována problematice konkurenceschopnosti a tržní pozici podniku. Cílem diplomové práce je, pomocí praktického využití vybraných metod strategického řízení, zhodnotit současnou konkurenceschopnost podniku WASH ART a na základě výsledků navrhnout vhodnou strategii pro posílení její pozice na trhu. K hodnocení podniku a sběru dat potřebných k vyhodnocení vhodné strategie byla použita PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, VRIO analýza, analýza exponovanosti podniku a marketingový průzkum uskutečněný pomocí dotazníků. Všechny poznatky byly využity k návrhu určitého plánu, dle kterého by měla společnost postupovat, aby byl splněn cíl v podobě upevnění její pozice na trhu.cze
dc.format96 s.
dc.format96 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectvnitřní analýza společnosticze
dc.subjectvnější analýza společnosticze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectinternal analysis of the companyeng
dc.subjectexternal analysis of the companyeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectstrategyeng
dc.titleStrategie pro posílení konkurenceschopnosti vybraného podnikucze
dc.title.alternativeStrategies for strengthening the competitiveness of the selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60023
dc.description.abstract-translatedThis work is devoted to the issue of competitiveness and the market position of the company. The aim of this diploma thesis is to utilize the practical use of selected methods of strategic management to evaluate the current competitiveness of the company WASH ART and based on the results, design a suitable strategy to strengthen its position on the market. PEST analysis, Porter's analysis of five competitive forces, VRIO analysis, analysis of the company's exposure and marketing research carried out using questionnaires were utilized in order to evaluate the company and collect the data required to evaluate the appropriate strategy. Findings were then used to design a plan that the company should follow in order to meet the goal of strengthening its position on the market.eng
dc.date.accepted2021-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam