Trh minipivovarů v České republice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá trhem minipivovarů v České republice. Hlavním cílem je provedení analýzy trhu minipivovarů v ČR se zaměřením na určení charakteristik odvětví a hlavních specifik tohoto typu podnikání. Z tohoto cíle byly odvozeny dílčí cíle zaměřené na mikrookolí podniku, marketingové nástroje a vliv koronaviru na minipivovary. Praktická část vychází z literární rešerše, která obsahuje teoretické poznatky z oblasti trhu, podnikání malých a středních podniků, vnějšího a vnitřního okolí podniku, ale také z oblasti pivovarnictví. Základem praktické části je dotazníkové šetření provedené mezi minipivovary a jeho podrobné vyhodnocení. Následuje diskuse výsledků a vyhodnocení hypotéz, které je založené na provedených statistických testech zkoumající závislosti mezi charakteristikami podniků a odpověďmi vybraných otázek. Nakonec jsou uvedena doporučení pro stávající i nově vznikající podniky.