Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninská, Růžena
dc.contributor.authorSvobodová, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:22Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:22Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43979
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce, jejíž název je "Podniková kultura ve vybrané organizaci", je charakterizovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace jejích rozhodujících kulturních dimenzí a navržení změn a přínosných opatření vedoucích k žádoucímu stavu podnikové kultury vybrané organizace. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se vztahuje k podnikové kultuře jako obecné, úrovním a prvkům podnikové kultury, typologii podnikové kultury, ke kulturním dimenzím či znalostní ekonomice. Praktická část pracuje s dotazníkem VSM 94 & 2013, vytvořeným dotazníkem přímo na míru dané společnosti a pracovního týmu, nestandardizovaným rozhovorem s team leaderem pracovního týmu a osobním pozorováním. V závěru jsou doporučeny změny podnikové kultury.cze
dc.format101 s., 7 s. příloh
dc.format101 s., 7 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPodniková kulturacze
dc.subjectkulturní dimenzecze
dc.subjecttypologie podnikové kulturycze
dc.subjectznalostní ekonomikacze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectsymbolycze
dc.subjectCorporate cultureeng
dc.subjectcultural dimensioneng
dc.subjecttypology of corporate cultureeng
dc.subjectknowledge econ-omyeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjectsymbolseng
dc.titlePodniková kultura ve vybrané organizacicze
dc.title.alternativeCorporate Culture in the Chosen Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60034
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis, which is named Corporate Culture in the Chosen Company, is to characterize a corporate culture with the help of specification of its crucial cultural dimensions and the consequent proposals of a suitable action to improve the corporate culture. Thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explains terms corporate culture, typology of corporate culture, cultural dimension, knowledge economy etc. In the practical part there are surveys via questionnaires VSM 1994 & 2013, non-standardized interview and personal observation. In the conclusion, there are suggestions to improve corporate culture.eng
dc.date.accepted2021-06-10
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam