dc.contributor.advisor | Řehoř, Petr | |
dc.contributor.author | Bláhová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:25:29Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:25:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43993 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce bylo provést analýzu a zhodnocení komunikace ve školním prostředí. Metodou pro zjištění stavu komunikace ve vybraných základních školách bylo použití dotazníků pro ředitele školy, učitele a studenty. Dotazníky byly zaměřeny na kvantitativní výzkum a obsahovaly otevřené a uzavřené otázky v písemné a elektronické podobě. Výzkumu se zaměřil na manažerskou komunikaci, tok informací ve školách, porady, vztahy a konflikty na pracovišti mezi učiteli, konflikty mezi studenty, kritiku a pochvaly. Výstup z výzkumu dotazníků analyzuje problémy komunikace a jejich příčiny. Závěr práce popisuje návrhy a řešení komunikačních problémů, které mohou školy využít pro zlepšení současného stavu. | cze |
dc.format | 95 s. | |
dc.format | 95 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | manažerská komunikace | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | studenti | cze |
dc.subject | učitelé | cze |
dc.subject | distanční výuka | cze |
dc.subject | managerial communication | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | students | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.subject | distance learning | eng |
dc.title | Manažerská komunikace ve školství | cze |
dc.title.alternative | Managerial communication in education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 60453 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this diploma thesis was to analyze and evaluate communication in education. The method for determining the state of communication in selected schools was the use of questionnaires for school principals, teachers and students. The questionnaires focused on quantitative research and included open and closed questions in written and electronic form. The research focused on managerial communication, the flow of information in schools, consultations, relationships and conflicts in the workplace between teachers, conflicts between students, criticism and praises. The output of the questionnaire research analyzes communication problems and their causes. The conclusion describes the proposals and solutions to communication problems that schools can use to improve the current situation. | eng |
dc.date.accepted | 2021-06-07 | |
dc.description.department | Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Řízení a ekonomika podniku | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Ekonomická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Ing. | |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |