Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘehoř, Petr
dc.contributor.authorBláhová, Dagmar
dc.date.accessioned2024-03-12T09:25:29Z
dc.date.available2024-03-12T09:25:29Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43993
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo provést analýzu a zhodnocení komunikace ve školním prostředí. Metodou pro zjištění stavu komunikace ve vybraných základních školách bylo použití dotazníků pro ředitele školy, učitele a studenty. Dotazníky byly zaměřeny na kvantitativní výzkum a obsahovaly otevřené a uzavřené otázky v písemné a elektronické podobě. Výzkumu se zaměřil na manažerskou komunikaci, tok informací ve školách, porady, vztahy a konflikty na pracovišti mezi učiteli, konflikty mezi studenty, kritiku a pochvaly. Výstup z výzkumu dotazníků analyzuje problémy komunikace a jejich příčiny. Závěr práce popisuje návrhy a řešení komunikačních problémů, které mohou školy využít pro zlepšení současného stavu.cze
dc.format95 s.
dc.format95 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmanažerská komunikacecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectstudenticze
dc.subjectučitelécze
dc.subjectdistanční výukacze
dc.subjectmanagerial communicationeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectstudentseng
dc.subjectteacherseng
dc.subjectdistance learningeng
dc.titleManažerská komunikace ve školstvícze
dc.title.alternativeManagerial communication in educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag60453
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis was to analyze and evaluate communication in education. The method for determining the state of communication in selected schools was the use of questionnaires for school principals, teachers and students. The questionnaires focused on quantitative research and included open and closed questions in written and electronic form. The research focused on managerial communication, the flow of information in schools, consultations, relationships and conflicts in the workplace between teachers, conflicts between students, criticism and praises. The output of the questionnaire research analyzes communication problems and their causes. The conclusion describes the proposals and solutions to communication problems that schools can use to improve the current situation.eng
dc.date.accepted2021-06-07
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam