Moderní řízení vztahů se zákazníky
Abstrakt
Cílem diplomové práce je zhodnocení trendů v současném moderním řízení vztahů se zákazníky s důrazem na využívání a zpracování dat systému CRM, najít problematická místa a navrhnout změny a doporučení. Pozorován je systém řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve vybraném podniku TONSTAV-SERVICE s.r.o. Metodika obsahuje prostudování odborné literatury, provedení analýzy současného stavu řízení vztahů se zákazníky, sběr dat, vyhodnocení systému CRM a procesu jeho implementace v podniku a navržení doporučení a změn. Pro analýzu současného stavu CRM je, za pomoci Saatyho metody párového srovnání, porovnán systém CRM ve vybraném podniku se čtyřmi dalšími systémy CRM. Data pro tuto diplomovou práci byla získána od vedení vybraného podniku a z internetových stránek vybraného podniku. Výsledkem je zhodnocení současného stavu CRM ve vybrané společnosti a navržená doporučení a závěry.