• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Marketingová strategie ubytovacího zařízení

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (2.389Mb)
    Posudek vedoucího práce (17.51Kb)
    Posudek oponenta práce (17.09Kb)
    Průběh obhajoby práce (197.5Kb)
    Datum
    2021
    Autor
    Beránková, Tereza
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl zvolen rodinný Penzion Na Špičáku, který se nachází v Českém Krumlově. Diplomová práce vysvětluje termíny jako marketing, strategický marketing, marketingová strategie, strategický marketingový proces a další důležité termíny pro dobré pochopení tématu práce. Pro výzkum byly v práci zvoleny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence, SWOT analýza a krátký dotazník spokojenosti hostů. Kvůli pandemii Covid-19 byla do práce přidána i analýza dopadů této krize na podobná ubytovací zařízení. Na základě výsledků z výzkumu a analýz je v práci nevržena zjednodušená marketingová strategie a opatření, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti zvoleného penzionu.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/43999
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Potenciál Guerilla marketingu 

      Havlíková, Monika (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce se zabývá potenciálem guerilla marketingu a jeho oblíbeností. Práce zkoumá zejména trendy a oblíbenost marketingu. Cílem této práce je navrhnout guerilla marketingovou kampaň pro vybranou společnost, a to ...
    • Nové trendy v marketingu a srovnání jejich využití v České republice a Spolkové republice Německo 

      Jirovská, Kristýna (Jihočeská univerzita, 2013)
      Cílem této bakalářské práce je uvedení do problematiky marketingu a především nových trendů v marketingu s hlavním zaměřením na dva konkrétní nové trendy - guerilla a virální marketing. Bude popsáno využití těchto vybraných ...
    • Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu 

      Chlupová, Tereza (Jihočeská univerzita, 2014)
      Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV