Podniková kultura ve vybraném podniku
Abstrakt
Cílem diplomové práce bylo charakterizovat podnikovou kulturu za pomoci specifikace jejich kulturních dimenzí a navrhnout změny směřující k žádoucímu stavu podnikové kultury ve vybraném podniku.
Pro výzkum byl vybrán podnik Účetnictví online s.r.o. V první části jsou shrnuty obecné poznatky získané z odborné literatury od jednotlivých autorů, zabývající se danou problematikou. Druhá část práce je věnována dotazníkovému šetření. Pro získání klíčových informací byl využit dotazník VSM 2013, pomocí něhož byly získány klíčové informace ke zjištění výsledných kulturních dimenzí a současného stavu podnikové kultury. Pro pochopení celkového obrazu podnikové kultury byl použit nestrukturovaný rozhovor a osobní pozorování, které následně sloužilo k diskusím u jednotlivých otázek.
V závěru jsou navržena opatření poukazující na mezery a nedostatky v podniku a vedoucí k žádoucímu stavu podnikové kultury směřující ke znalostí společnosti.