Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMartíšková, Petra
dc.contributor.authorOchsner, Dominik
dc.date.accessioned2024-03-12T09:26:04Z
dc.date.available2024-03-12T09:26:04Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-16
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44038
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zjišťováním nákupního chování spotřebitelů nakupujících vymezený sortiment. Cílem práce je zhodnotit poptávku a v návaznosti na zjištěné spotřební chování těch, kteří sortiment hobbymarketů nakupují, navrhnout opatření konkrétní internetové prodejně.cze
dc.format100 s. (181 597 znaků)
dc.format100 s. (181 597 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsPráce bude přístupná od 08.06.2024
dc.subjecthobbymarketycze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectnákupní chovánícze
dc.subjectnákupy na internetucze
dc.subjecte-shopycze
dc.subjectkutilovécze
dc.subjectDIY storeseng
dc.subjecthardware storeseng
dc.subjectconsumer behavioreng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjecton-line shoppingeng
dc.titleKonkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarketycze
dc.title.alternativeCustomers' preferences for particular retail stores in a locationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag65236
dc.description.abstract-translatedThis master thesis deals mainly with the consumer behavior in a defined range of products. It aims to find out what factors are important for the consumers and, based on that, to suggest improvements to a particular online store.eng
dc.date.accepted2021-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam