dc.contributor.advisor | Kaplická Yakimova, Vera | |
dc.contributor.author | Brixí, Václav | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:40:24Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:40:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-05-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44134 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je analýza vybraného internetového portálu pro živá vysílání. Důraz je kladen na podrobný popis fenoménu live streamingu v kontextu jeho největšího zastupitele, platformy Twitch.tv. Práce nejprve detailně popisuje základní koncepty a funkce platformy v celé její šíři. Autor se posléze věnuje na základě zvolené metody stratifikaci zastoupených tvůrců do tří archetypálních kategorií. Práce se zaobírá především otázkou interaktivity, která je pro live streaming stěžejní a definuje jej ve všech jeho podobách. Na základě toho je na stránkách jednotlivých kapitol interpretován streaming coby umělecká činnost a platforma samotná jako uměle vytvořený sociální prostor vhodný ke snadné sebeprezentaci. | cze |
dc.format | 47 s. (87 218 znaků) | |
dc.format | 47 s. (87 218 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | interaktivita | cze |
dc.subject | twitch.tv | cze |
dc.subject | streaming | cze |
dc.subject | streamer | cze |
dc.subject | platforma | cze |
dc.subject | komunita | cze |
dc.subject | vysílání | cze |
dc.subject | interactivity | eng |
dc.subject | twitch.tv | eng |
dc.subject | streaming | eng |
dc.subject | streamer | eng |
dc.subject | platform | eng |
dc.subject | community | eng |
dc.subject | broadcast | eng |
dc.title | Twitch: Interaktivní dílna, kavárna či billboard? | cze |
dc.title.alternative | Twitch: Interactive Workshop, Café or Billboard? | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 62105 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this bachelor thesis is to analyze chosen live-streaming platform and the term itself. Particular emphasis is focused on the description of Twitch.tv and its functions. An important segment is the stratification of represented content creators into three archetypal groups. The central element of this thesis is the aspect of interactivity, which defines streaming in all of its forms. Based on this author tries to present streaming as an artistic activity and the individual channels as an artificially created space suitable for easy self-presentation. | eng |
dc.date.accepted | 2021-06-16 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Kulturní studia | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílek, Petr | |