Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorLíbenková, Eva
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:56Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:56Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4419
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu konkurence mezi společnostmi, které poskytují služby a prodávají zboží pro telekomunikační společnost Telefónica 02 Czech Republic, a.s. Hlavním cílem této práce bylo určit současnou úroveň konkurenceschopnosti, a podat návrhy na zlepšení. Bylo provedeno dotazování konečných spotřebitelů s cílem zjištění přání a potřeb zákazníků. Pro spotřebitele je, dle odpovědí, nejdůležitější úroveň servisu a znalosti a schopnosti obsluhy prodejny. Nejdůležitější návrhy na zlepšení konkurenceschopnosti analyzované firmy byly zlepšení prodejních a komunikačních znalostí prodejce, posílit propagaci servisního místa, používat více logo společnosti a zajistit aktuálnost internetových stránek.cze
dc.format84 s., 14 s. příloh.
dc.format84 s., 14 s. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKonkurencecze
dc.subjectanalýza konkurencecze
dc.subjectidentifikace konkurentůcze
dc.subjectstrategie konkurentůcze
dc.subjectkonkurenční výhodacze
dc.subjectmapa tržního bojištěcze
dc.subjectanalýza konečných spotřebitelůcze
dc.subjectCompetitioneng
dc.subjectanalysis of competitioneng
dc.subjectidentification of competitorseng
dc.subjectstrategy of competitorseng
dc.subjectcompetitive advantageeng
dc.subjectmap of market fieldeng
dc.subjectanalysis of end userseng
dc.titleKonkurenční výhoda a pozice daného podnikucze
dc.title.alternativeCompetitive advantage and position of certain companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11857
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the analysis of competition between companies which are targeted on the rendition of services and selling goods for a telecommunication company (operator) called Telefónica O2 Czech Republic, a. s. Principal aim of this thesis was to establish the contemporary level of competitive strength of the chosen company, and propose how to improve it. In order for an objective examination, the wishes and needs of the customers were noted during questioning. According to the answers, the most important for end users is level of servicing and competence of shop assistants. The most important proposals for improvement are a greater knowledge of shop assistants in their field of expertise, reinforcement of service publicity, more visible use of the company’s logo and to safeguard the topicality of web pages.eng
dc.date.accepted2009-06-11
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam