Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvarcová, Marie
dc.contributor.authorDuspivová, Jitka
dc.date.accessioned2021-11-22T12:19:56Z
dc.date.available2021-11-22T12:19:56Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2009-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/4420
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo odkrýt požadavky spotřebitelů a možnosti, které poskytuje trh s vybranou komoditou tak, aby mohly být využity pro marketingová rozhodnutí firmy. Práci jsem zpracovávala pro výrobní podnik HBSW, a.s., zabývající se výrobou balené minerální vody. Úkolem práce bylo zjistit chování konečného spotřebitele při výběru a koupi balených vod. Dílčím cílem bylo porovnání nových výsledků výzkumu provedeného v rámci České republiky s výsledky výzkumu, provedeného v letech 2006-2007 v rámci Jihočeského kraje (tento výzkum je zpracovaný v mé bakalářské práci). Ve výzkumu jsem použila metodu dotazníkového šetření. Dotazník byl sestaven z 23 otázek týkajích se nákupního i spotřebního chování.cze
dc.format84 s., 15 s. obr. příloh
dc.format84 s., 15 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarktingový výzkumcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjectbalené vodycze
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectquestionaryeng
dc.subjectbottled watereng
dc.titleMarketingový výzkum trhu pro vybranou firmucze
dc.title.alternativeMarketing market research of a selected companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag11858
dc.description.abstract-translatedThe theme of my graduation theses was Marketing market research of a selected company. The firm was manufacturing corporation HBSW Inc. Byňov. The aim of the thesis was take the requirements of consumers and take the market potentials with bottled water. I solved the questions e.g. what influences the end user (for example: price, advertising, flavour, packaging) and farther structure of the end user (form example: age, sex, education, employment). I studied the professional books and the digest of these books is in the second part of my work. The questionary had twenty-three questions. Eight questions appertained to the shopping behavior, ten questions appertained to the consumer behavior, and five questions appertained to the consumer. I used the questions with an opened end and the questions with a closed end. The obtained information was processed in the computer programme MS Excel and Statistica 6.0. I ascertained what new flavours would the consumers like, which flavours are the most popular, how to change the consumption of the packaged water depending on the season. After the data evaluation and data presentation I suggested the solution for the selected company. I believe that this research helps the company HBSW Inc. in the next steps and decision.eng
dc.date.accepted2009-06-08
dc.description.departmentEkonomická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineObchodní podnikánícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Ekonomická fakultacze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam