Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorPudilová, Dana
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:04Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:04Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44216
dc.description.abstractCílem předkládané bakalářské práce bylo zjistit, jakým způsobem probíhá začleňování dětí se sociálním znevýhodněním do prostředí mateřských škol z pohledu učitelů/učitelek. Dílčím cílem bylo zmapovat a popsat, jakou úlohu v tomto kontextu může plnit sociální pedagog. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, které dále obsahují podkapitoly. V praktické části byl použit kvalitativní výzkumný přístup, metoda dotazování a technika interview. Výzkumný soubor tvořili pedagogičtí pracovníci z mateřských škol. Získaná data byla zakódována a zařazena do obecných kategorií za účelem zodpovězení výzkumných otázek. Výsledky šetření by mohly posloužit jako výchozí materiál pro další výzkumná šetření v oblasti začleňování sociálně znevýhodněných dětí do prostředí mateřských škol. Zároveň mohou posloužit široké veřejnosti pro orientaci, jakým způsobem probíhá začleňování znevýhodněných dětí a jaká jim mohou být poskytnuta podpůrná opatření.cze
dc.format50 s. (84 183 znaků)
dc.format50 s. (84 183 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectsociální pedagogcze
dc.subjectsociální znevýhodněnícze
dc.subjectznevýhodněné dítěcze
dc.subjectnursery schooleng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectsocial educatoreng
dc.subjectsocial disadvantageeng
dc.subjectdisadvantaged childeng
dc.titlePráce v mateřské škole s dětmi sociálně znevýhodněnýmicze
dc.title.alternativeWorking with Socially Disadvantaged Children in Nursery Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54001
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis aimed to discover how socially disadvantaged children are integrated within the nursery school environment from the teacher's point of view. One of the goals was to examine and describe what role a social educator can play in this context. The thesis is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part is then divided into three chapters, which are composed of subchapters. The qualitative research approach, a method of questioning and interview techniques were used in the practical part of the thesis. The researched sample consisted of pedagogical workers from nursery schools. Acquired data were coded and categorized to answer the researched questions. The outcomes could serve as initial material for subsequent research in the field of integrating the socially disadvantaged children into the nursery school environment. Also, the data can serve as a guide for the general public to understand how the integration of socially disadvantaged children works and what supportive measures can be done to help them.eng
dc.date.accepted2021-01-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam