dc.contributor.advisor | Karvánková, Petra | |
dc.contributor.author | Kiš, Dominik | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T09:54:14Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T09:54:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44231 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi integrované výuky zeměpisu a tělesné výchovy s cílovým zaměřením na Gymnázium Prachatice, Zlatá stezka 137. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením základní pedagogicko-didaktické terminologie, analýzou dokumentů týkajících se tématu a charakteristikou didaktiky geografie a tělesné výchovy. Dále je tato část zaměřena na integrovanou výuku, na možnosti využití této formy výuky a na aktuální aplikaci integrace sledovaných předmětů v České republice. V další části se práce zabývá informacemi o Gymnáziu Prachatice, analýzou didaktiky zeměpisu a tělesné výchovy ve školním vzdělávacím programu a realizací integrace na vybraném gymnáziu. Praktická část obsahuje náměty na vzdělávací aktivity, ve kterých dochází k propojení sledovaných předmětů a které by bylo možné aplikovat v okolí vybrané školy. Tyto náměty jsou zařazeny do Rámcového vzdělávacího programu a do Školního vzdělávacího programu gymnázia. | cze |
dc.format | 87 s. | |
dc.format | 87 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zeměpis | cze |
dc.subject | tělesná výchova | cze |
dc.subject | integrovaná výuka | cze |
dc.subject | Gymnázium Prachatice | cze |
dc.subject | Geography | eng |
dc.subject | Physical Education | eng |
dc.subject | integrated education | eng |
dc.subject | Gymnázium Prachatice | eng |
dc.title | Zeměpis v pohybu - možnosti integrované výuky vzdělávacích oborů zeměpis a tělesná výchova (s praktickým zacílením na učební plán ŠVP Gymnázia, Prachatice, Zlatá stezka 137) | cze |
dc.title.alternative | Geography through Action - possibilities of integrated education of Geography and Physical education (practically aimed at SEP curriculum of Gymnázium Prachatice, Zlatá stezka 137) | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 56705 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with possibilities of integrated education of Geography and Physical Education and aims at Gymnázium Prachatice, Zlatá stezka 137. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part occupies with basic designated pedagogically-didactic terminology and with the analysis of documents related to the theme and characteristic of Geography and Physical Education. Furthermore, this theoretical part is focused on integrated education, on the possibilities of using this form and on the current application of the integration of the pursued subject in the Czech Republic. The next part of the thesis deals with information about Gymnázium Prachatice, analysis of the didactic of Geography and Physical Education in SEP curriculum and with the implementation of the integration at the selected grammar school. Practical part includes personal suggestions of educational activities during which these two subjects interconnect. These ideas are included in the Framework Educational Program and in the School Educational Program of the grammar school. | eng |
dc.date.accepted | 2021-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-TVZu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Tělesná výchova a sport | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Staněk, Michal | |