Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKarvánková, Petra
dc.contributor.authorKiš, Dominik
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:14Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:14Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44231
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá možnostmi integrované výuky zeměpisu a tělesné výchovy s cílovým zaměřením na Gymnázium Prachatice, Zlatá stezka 137. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením základní pedagogicko-didaktické terminologie, analýzou dokumentů týkajících se tématu a charakteristikou didaktiky geografie a tělesné výchovy. Dále je tato část zaměřena na integrovanou výuku, na možnosti využití této formy výuky a na aktuální aplikaci integrace sledovaných předmětů v České republice. V další části se práce zabývá informacemi o Gymnáziu Prachatice, analýzou didaktiky zeměpisu a tělesné výchovy ve školním vzdělávacím programu a realizací integrace na vybraném gymnáziu. Praktická část obsahuje náměty na vzdělávací aktivity, ve kterých dochází k propojení sledovaných předmětů a které by bylo možné aplikovat v okolí vybrané školy. Tyto náměty jsou zařazeny do Rámcového vzdělávacího programu a do Školního vzdělávacího programu gymnázia.cze
dc.format87 s.
dc.format87 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzeměpiscze
dc.subjecttělesná výchovacze
dc.subjectintegrovaná výukacze
dc.subjectGymnázium Prachaticecze
dc.subjectGeographyeng
dc.subjectPhysical Educationeng
dc.subjectintegrated educationeng
dc.subjectGymnázium Prachaticeeng
dc.titleZeměpis v pohybu - možnosti integrované výuky vzdělávacích oborů zeměpis a tělesná výchova (s praktickým zacílením na učební plán ŠVP Gymnázia, Prachatice, Zlatá stezka 137)cze
dc.title.alternativeGeography through Action - possibilities of integrated education of Geography and Physical education (practically aimed at SEP curriculum of Gymnázium Prachatice, Zlatá stezka 137)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56705
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with possibilities of integrated education of Geography and Physical Education and aims at Gymnázium Prachatice, Zlatá stezka 137. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part occupies with basic designated pedagogically-didactic terminology and with the analysis of documents related to the theme and characteristic of Geography and Physical Education. Furthermore, this theoretical part is focused on integrated education, on the possibilities of using this form and on the current application of the integration of the pursued subject in the Czech Republic. The next part of the thesis deals with information about Gymnázium Prachatice, analysis of the didactic of Geography and Physical Education in SEP curriculum and with the implementation of the integration at the selected grammar school. Practical part includes personal suggestions of educational activities during which these two subjects interconnect. These ideas are included in the Framework Educational Program and in the School Educational Program of the grammar school.eng
dc.date.accepted2021-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-TVZucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeStaněk, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam