Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHnudová, Sára
dc.date.accessioned2024-03-12T09:54:37Z
dc.date.available2024-03-12T09:54:37Z
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/44260
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na pohled na ideálního učitele. Zkoumá, jaké jsou klíčové vlastnosti ideálního učitele z pohledu žáků pátých ročníků prvního stupně a devátých ročníků druhého stupně základních škol a zda se jejich pohled liší. Práce je rozčleněna na dvě části, a to teoretickou a praktickou - výzkumnou část. Teoretická část obsahuje vymezení učitelské profese, požadavky na vyučující a jejich profesní kompetence. Dále jsou uvedeny informace o příslušných vývojových obdobích zkoumaných respondentů. Praktická část je zaměřena na výzkum a hierarchizaci klíčových vlastností učitele dle odpovědí dotázaných žáků. Klasifikace byla vytvořena na základě výsledků dotazníkového šetření. Sestavený dotazník vycházel z poznatků zaznamenaných v teoretické části, zejména z kompetencí učitele. Dále je v praktické části zhodnoceno, zda se pohled na ideálního učitele mezi jednotlivými zkoumanými věkovými kategoriemi liší.cze
dc.format110 s.
dc.format110 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectideální učitelcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectkompetence učitelecze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectpožadavky na učitelecze
dc.subjectžácicze
dc.subjectvlastnosti učitelecze
dc.subjectpreferencecze
dc.subjectdotazníkové šetřenícze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjectideal teachereng
dc.subjectteachereng
dc.subjectcompetences of a teachereng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectrequirements for teacherseng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectteacher qualitieseng
dc.subjectpreferenceseng
dc.subjectquestionnaire surveyeng
dc.subjectresearcheng
dc.titleIdeální učitel z pohledu žákůcze
dc.title.alternativeAn ideal teacher from the point of view of pupilseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58586
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the view of the ideal teacher. It examines the key characteristics of the ideal teacher from the point of view of fifth and ninth grade primary school pupils and whether their perspective differs. The bachelor thesis is divided into two parts, the theoretical and practical part - research. The theoretical part contains the definition of the teaching profession, the requirements for teachers and their professional competences. The information on the relevant development periods of the surveyed respondents, are provided further. The practical part focuses on research and hierarchy of the key characteristics of the teacher according to the answers of the questioned pupils. The classification was based on the results of the questionary investigation. The questionary was based on the knowledge obtained in the theoretical part, in particular from the competences of the teacher. In the practical part it is further evaluated whether the view of the ideal teacher differs between the individual age categories that were examined.eng
dc.date.accepted2021-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJu-AJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam